Είστε έμπειρος στο SEO και αναζητάτε συγκεκριμένες λεπτομέρειες; Μη διστάσετε να προχωρήσετε.
Το SEO ή το ακρωνύμιο του Search Engine Optimization είναι η τέχνη και η επιστήμη της άντλησης περισσότερης φυσικής, υψηλής ποιότητας, οργανικής επισκεψιμότητας από τη σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) στον ιστότοπό σας, χωρίς να πληρώσετε για αυτό.
Ας κάνουμε ένα βήμα πίσω για να δούμε τι σημαίνει αυτό.
Περισσότερη επισκεψιμότητα υψηλής ποιότητας
Λαμβάνετε περισσότερη επισκεψιμότητα από τη σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) βελτιώνοντας την κατάταξή σας και αυξάνοντας την πιθανότητα οι χρήστες να κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Ωστόσο, δεν θέλουμε απλώς περισσότερους επισκέπτες από τις μηχανές αναζήτησης, θέλουμε επίσης αυτοί οι επισκέπτες να είναι υψηλής ποιότητας. Εάν διαχειρίζεστε ένα διαδικτυακό κατάστημα που πωλεί τροφές για σκύλους, θέλετε να στοχεύσετε όσους ιδιοκτήτες σκύλων υπάρχουν στην περιοχή που εξυπηρετείτε. Δεν θέλετε να στοχεύσετε ιδιοκτήτες γατών ή σκύλων σε μια χώρα όπου δεν πουλάτε τα προϊόντα σας. Θέλετε τόση σχετική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και το SEO είναι μια εξαιρετική λύση για να το κάνετε αυτό.
Από τις μηχανές αναζήτησης
Υπάρχουν διάφορες μηχανές αναζήτησης εκεί έξω, αλλά η κύρια εστίασή μας είναι στο Google. Στις περισσότερες χώρες, το Google είναι μακράν η πιο χρησιμοποιούμενη μηχανή αναζήτησης και συχνά θα δείτε ότι οτιδήποτε λειτουργεί για την Google, θα λειτουργεί και για άλλες μηχανές αναζήτησης.
Χωρίς να το πληρώσετε
Κάθε φορά που κάνετε μια αναζήτηση στη Google, θα βλέπετε διαφημίσεις πάνω από τα αποτελέσματα. Οι επιχειρήσεις πληρώνουν για να βρίσκονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων. Αυτό ονομάζεται Διαφήμιση μηχανών αναζήτησης ή SEA. Αυτός μπορεί να είναι ένας χρήσιμος τρόπος για γρήγορη εμφάνιση πάνω από τα αποτελέσματα, αλλά θα πρέπει να πληρώνετε για κάθε κλικ.
Αντίθετα, το SEO ή τα οργανικά αποτελέσματα δεν πληρώνονται. Εμφανίζονται στην κορυφή επειδή η Google πιστεύει ότι είναι τα πιο σχετικά αποτελέσματα για αυτήν την αναζήτηση.
Η επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης είναι εξαιρετικά σημαντική για κάθε διαδικτυακή επιχείρηση. Σκεφτείτε το: πόσο συχνά χρησιμοποιείτε το Google για να βρείτε κάτι; Κάθε δευτερόλεπτο, η Google λαμβάνει πάνω από 80.000 αναζητήσεις από όλο τον κόσμο. Ο μέσος άνθρωπος χρησιμοποιεί τη Google 3 έως 4 φορές κάθε μέρα .
Το να είστε το κορυφαίο αποτέλεσμα για σχετικές αναζητήσεις μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλους όγκους νέων πελατών και εσόδων στην επιχείρησή σας.
Ένα άλλο σπουδαίο πράγμα σχετικά με το SEO είναι ότι είναι μια μακροπρόθεσμη επένδυση. Οι δραστηριότητές σας SEO θα αποφέρουν οφέλη στο μέλλον, ακόμη και αφού σταματήσετε να εργάζεστε σε αυτό. Συγκρίνετε το με άλλες μορφές διαδικτυακού μάρκετινγκ: σταματήστε να ξοδεύετε χρήματα για performance μάρκετινγκ ]και δεν θα δείτε νέους επισκέπτες να προέρχονται από αυτές τις δραστηριότητες.
Το SEO μπορεί να είναι δύσκολο και προκλητικό στην αρχή, αλλά όταν αρχίσετε να μαθαίνετε τις αλγοριθμικές πολιτικές της Google, μπορείτε εύκολα να κατατάξετε τον ιστότοπό σας. Για να απλοποιήσετε την προσέγγισή σας στο SEO, ο κύριος στόχος σας είναι:
1) Φιλικό προς την ανίχνευση ιστότοπου: Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι εύκολα ανιχνεύσιμος για bot μηχανών αναζήτησης
2) Σύνταξη περιεχομένου: Αφού προσδιορίσετε όρους αναζήτησης που σχετίζονται με τον ιστότοπό σας, γράψτε περιεχόμενο που εξυπηρετεί αυτήν την πρόθεση .
Το SEO χρειάζεται χρόνο, θα χρειαστείτε λίγη υπομονή.
Το SEO είναι ένας πολύ ευρύς τομέας που αποτελείται από πολλές πολύ διαφορετικές δραστηριότητες. Ωστόσο, μπορούν να συνοψιστούν στους ακόλουθους τρεις πυλώνες του SEO.
Το τεχνικό SEO αφορά τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας, ώστε οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν να τον ανιχνεύσουν και να τον κατανοήσουν. Περιλαμβάνει μια καλή δομή ιστότοπου, γρήγορη φόρτωση σελίδων , σωστούς χάρτες ιστότοπου , έγκυρο HTML, αλλά και σωστές επικεφαλίδες, δομή εσωτερικής σύνδεσης και δομημένα δεδομένα .
Το περιεχόμενο παίζει μεγάλο ρόλο στο SEO. Εάν ο ιστότοπός σας δεν έχει περιεχόμενο που είναι σχετικό με το κοινό σας, η Google δεν έχει κανένα λόγο να στέλνει τους χρήστες που αναζητούν το δικό σας. Μόνο εάν το περιεχόμενό σας βοηθά τους χρήστες να βρουν απαντήσεις στα ερωτήματα αναζήτησής τους, ο ιστότοπός σας θα ανέβει στην κορυφή της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης.
Η συνάφεια αυτού του περιεχομένου δεν πρέπει να βρίσκεται μόνο στο κύριο κείμενο. Οι τίτλοι σελίδων , οι μετα-περιγραφές και οι επικεφαλίδες πρέπει να αντικατοπτρίζουν το περιεχόμενο σε αυτήν τη σελίδα.
Το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας είναι μοναδικό, καλά ερευνημένο και γραμμένο με το σωστό κοινό. Να γράφετε πάντα περιεχόμενο για τελικούς χρήστες, όχι για μηχανές αναζήτησης.
Ένα εξαιρετικό τεχνικό υπόβαθρο με σχετικό περιεχόμενο είναι μια καλή αρχή, αλλά πρέπει επίσης να δημιουργήσετε εξουσία για να βελτιώσετε την κατάταξή σας. Ως SEO, είναι δουλειά σας να μετατρέψετε τον ιστότοπό σας σε μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών. Οι σύνδεσμοι από άλλους ιστότοπους προς τους δικούς σας παίζουν μεγάλο ρόλο στην απόκτηση εξουσίας, αλλά οι κριτικές, μια καλή σελίδα επικοινωνίας και άλλα σημάδια αξιοπιστίας συμβάλλουν επίσης στην οικοδόμηση εξουσίας. Όσον αφορά την αρχή, η Google αξιολογεί τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας το EEAT .
Όπως βλέπετε, αυτοί οι τρεις πυλώνες είναι πολύ διαφορετικοί στη φύση τους. Ωστόσο, λειτουργούν πραγματικά παράλληλα: εάν ένας από αυτούς τους πυλώνες δεν έχει ρυθμιστεί σωστά, μην περιμένετε να καταταχθεί ο ιστότοπός σας.
Για να πετύχετε στο SEO, θα χρειαστεί να έχετε κάποια κατανόηση για κάθε έναν από αυτούς τους πυλώνες. Αυτό είναι που κάνει το SEO κάπως περίπλοκο, αλλά και πολύ διασκεδαστικό!